تبلیغات
جودو برای همه - 6تکه کردن شکم با مواد غذایی مخصوص

جودو یک هنر رزمی، یک ورزش علمی و یک فعالیت فوق العاده فکری و روحیست

6تکه کردن شکم با مواد غذایی مخصوص

نویسنده : mousavinia
تاریخ:دوشنبه بیست و هفتم بهمن 1393-09:49

پروتئین بخش مهمی از رژیم چربی سوزی است چون تنها ریز مغذی است که حفظ عضلات را تقویت می کند.

به گزارش باشگاه خبرنگاران؛ اگر مصرف کربوهیدرات خود را پایین بیاورید و به 5 تا 8 درصد چربی بدن برسید احساس گرسنگی مشکل عمده ای است که برایتان به وجود خواهد آورد و باید بدانید گرسنگی راه خوبی برای این کار نیست.

بررسی های جدید دانشمندان نشان می دهند سیب اسفناج و کره بادام زمینی و سفیده تخم مرغ اگر از روی اصول و همراه با سایر مواد غذایی مفید مصرف می شوند می توانند به عضلات شکم فرم دهند و روند چربی سوزی در شکم و پهلوها را تسریع بخشند.

دو مزیت مهم سیب این است که بسیار سیرکننده است و حاوی چربی های سالمی نیز می باشد. فقط یک تا دو سیب می تواند گرسنگی شما را به کلی از بین ببرد و این احساس سیری ساعت ها دوام خواهد داشت و به شما کمک می کند چربی های مهم و ضروری را نیز به بدنتان برسانید.

نتایج مطالعات نشان می دهند پیاده روی روزانه به مدت نیم ساعت در کنار مصرف این غذاها می تواند تاصیز بسیار زیادی در فرم دهی و عضلانی شدن شکم شما داشته باشند.

در این رابطه بیشتر بخوانید: 
www.tabnak.ir



داغ کن - کلوب دات کام
نظرات() 
How do you get taller in a day?
دوشنبه بیست و هفتم شهریور 1396 04:23
Hello there! I know this is kinda off topic but I was wondering
if you knew where I could find a captcha plugin for my comment form?

I'm using the same blog platform as yours and I'm having problems finding one?
Thanks a lot!
BHW
سه شنبه بیست و نهم فروردین 1396 19:13
It's hard to find well-informed people about this topic, however, you sound like you know what you're talking about!
Thanks
 
لبخندناراحتچشمک
نیشخندبغلسوال
قلبخجالتزبان
ماچتعجبعصبانی
عینکشیطانگریه
خندهقهقههخداحافظ
سبزقهرهورا
دستگلتفکر




Admin Logo
themebox Logo